понедељак, 30. децембар 2013.

3x TV pretplata

Koliko puta plaćate TV preplatu?
Uz račun za struju obavezno stiže i TV pretplata za RTS1. Ne verujem da to iko plaća, čak mislim da je udruživanje takvih računa ne samo neetičko već i protivzakonito. Ako se neko razume u ekonomsko pravo,volela bih da se izjasni oko toga. Svejedno, država pokušava da vam uzme pare za TV pretplatu.
Pa onda ide kablovska. Plaćate li kablovsku?
Mada je provajder za kablovsku morao da otkupi pravo da emituje i RTS1, zar ne? Znači to je većduplikat.
Pa onda internet. Provajder za internet već je otkupio pravo da emituje mnoge TV kanale online. E to je triplikat!
Ja u svom domu nemam TV. Ne plaćam kablovsku, nemam uopšte ugovor. Ne plaćam RTS1 preko računa, a i zašto bih?
Plaćam internet.
Elem, sada je mamino zlato dobilo novi telefon. I redovno se konektuje na NAŠU MREŽU. Ovog puta zaista vodi računa - kači se na nas.
I znate koliki mi je stigao račun za telefon? 15 000 rsd. Gledala sam listing. Sve zbog interneta. Našeg interneta koji već plaćamo regularno.
Volim ovu zemlju. Volim planine, brda, doline, reke. Drveće, životinje i ljude.
Ali ovo je zaista zemlja Apsurdija.
Da li da kažem da sam podstanar? I da na kiriju koju mesečno plaćam, niko ne uzima porez? Ali šta ćete, nekome se posrećilo da u vreme inflacije može da otkupi socijalni stan za 150 DM, i za 1-2 DM! A sada taj stan prodaje za 50-60 000 eura. Šta tu reći? Što tada nisam rođena?
Ne znam. Ali pošto mi je odbijen ovaj račun za telefon, ja ovog meseca neću imati ni za struju, ni za grejanje, ni za fiksni telefon (koji postoji opet radi interneta).Platiću internet, pretpostavljam.
Ovo je država koja uopšte ničim ne štiti običnog građanina. Koja ne štiti decu. U kojoj može da se krade naveliko. U kojoj banke imaju kamate od 25-30%. Ovo je država staraca, u kojoj više nema dece, jer nema para za decu, nema igrališta, nema posvećenih prosvetnih radnika, nema uopšte nikakve perspektive ni za koga.
U kojoj su došli da seku struju čoveku koji je dugovao 4,7 rsd.
U kojoj pijani žandarm puca i ranjava vozača zato što je presporo vozio.
Elektrodistribucija se javno izvinila. Koliko znam, pijani žandarm nije.
Priraštaj je -5%%, a biće i niži. Jer ko i zbog čega da rađa decu? Osim sasvim slučajno.
Volim ovu zemlju.
Ali u 2014. želim sebi da se iselim. Da imam bolji standard. Nekako mi se čini da će me manje boleti ako me kradu tuđinci, a ne sunarodnici. A što meni PIO nije isplatio 20000 koje sam zaradila? April mi nije isplaćen, i tako na dalje. A odradila sam sve to. I sad bi mi baš dobrodošlo.
Draga moja, želim ti da se iseliš u bolji standard.
Da više ne brojiš koliko sitniša ti je ostalo i gde. Po džepovima, po cipelama.
Da normalno živiš, ne u strahu da sutra nećeš imati za hleb i jogurt, za kiriju, da ćeš morati da se iseliš ponovo...A i seldba košta. Za ovih 7 godina podstanarskog staža bacila sam najmanje 10 000 evra.
Dojadilo mi je više da posle tolikih škola životarim...da je luksuz to što čuvam mačku (to mi je prebacio bivši muž!Koliko košta hrana za mačku? A ja njemu- koliko daješ na cigarete mesečeno?).
Ne pušim, ne pijem, ne izlazim, ne kockam se....uspela sam da ulovim jednodnevno planinarenje prošlog leta i to je sve. Imam mačku. Imam ćerku tinejdžera. Pardon, imamo i barsku kornjaču. I ne umem više ovako da živim. Ne želim više ovako da živim.
Želim normalan, opušten život. Da se ne trzam oko dnevnih potreba i potrepština.
Želim normalan život.




"Jugoistok" se izvinio zbog naloga za isključenje struje

Struja
Iz "Jugoistoka" su se izvinili Nišliji Stevanu Stanojeviću, kod kog su prekjuče ujutru došli radnici da bi mu "isekli" struju zbog duga od 47 para, i objasnili da je reč o sistemskoj grešci.

Нема коментара:

Постави коментар