петак, 21. март 2014.

Unutrašnja lepota-šta je to i kako je postići?

Unutrašnja lepota-šta je to i kako je postići?

Neki kažu da je Fejsbuk gubljenje vremena. Ja mislim da je Fejsbuk kao i svako drugo sredstvo, može da se upotrebi ili zloupotrebi. Možete da gubite vreme na njemu, a možete i dobijete mnogo inspiracije i ideja. Zavisi od toga kako mu pristupate i koga birate za Fejsbuk prijatelje. Moj news feed vrvi od topline, mudrosti i inspiracije. Zato što sam tako izabrala (hide from news feed je divna opcija za one koji mnogo "mrače"). I svaki put kad svratim na Fejsbuk naiđem na nešto što mi izmami osmeh, navede na razmišljanje ili na bilo koji drugi način obogati moj dan.
Danas je jedna moja draga i pametna fb drugarica postavila odlično pitanje:

"Kako izgleda neko ko ima tzv. unutrašnju lepotu? Koje osobine ima?"




                                                                              


Nije mi poznata neka opšteprihvaćena definicija unutrašnje lepote. Za mene je  neko ko ima unutrašnju lepotu osoba koja je dobronamerna, emocionalno topla i koja ume da voli, sebe i druge. Neko ko je u skladu sa sobom, ko dozvoljava sebi da bude to što jeste i živi svoj život na najbolji mogući način.

Ni za spoljašnju lepotu ne postoje objektivni i univerzalni kriterijumi

Kopkalo me ovo pitanje, pa sam ga postavila na stranicu Emocionalna inteligencija, i dobila neka zanimljiva i inspirativna razmišljanja:
  • takva osoba sigurno poseduje unutrašnji mir, optimizam, empatiju i lepu reč za svakoga,
  • da vidi lepotu, tamo gde je na prvi pogled nema...razume nerazumljivo...da voli bezuslovno...prepoznaje i diše istinu...živi i pušta druge da žive...postojanje bez predumišljaja sa punom odgovornošću za svoje biće,
  • da izgleda tako da kada je pogledate i kada progovori odmah privuče vašu pažnju svojoj smirenošću, pozitivnošću, ljubavlju koja zrači iz svake izrečene reči i upućenog pogleda,
  • treba da bude vedra, puna razumevanja. Širokih pogleda, tolerantna, da voli ljude bezuslovno...puno toga čini da neko bude lep iznutra,
  • šarm, strpljenje, mir u duši, saosećanje za druge i bližnje...jednostavnost...,
  • unutrašnja ljepota se vidi u očima i osmjehu,
  • takve osobe posjeduju optimizam, smirenost, plemenitost, iskren osmijeh i oči koje zrače iskrenošću i ljubavlju,
  • ima mirne i nasmejane oči i pogled koji ne beži od sagovornika,
  • dobrota i ume da voli zrelo, da daje, zdrava psiha, vera u sebe i ljude, nada...

Ovo su neki od odgovora. Slobodno u komentarima dodajte svoja razmišljanja i ideje :)

Moja pitanja za vas su sledeća:
  • da li za sebe po ovim, ili nekim vašim kriterijumima, smatrate osobom koja ima unutrašnju lepotu?
  • kojim postupcima može da se razvija i neguje unutrašnja lepota?
  • ko su osobe u vašem okruženju koje smatrate lepim iznutra? I da li im to govorite
source: http://emocionalnainteligencija.blogspot.com/2013/06/unutrasnja-lepota-sta-je-to-i-kako-je.html

Нема коментара:

Постави коментар