петак, 21. март 2014.

Mala tajna za mnogo energije i zadovoljstva!

Mala tajna za mnogo energije i zadovoljstva!

Kakvo će biti naše raspoloženje, sa koliko energije ćemo raspolagati i koliko ćemo generalno biti zadovoljni sobom i svojim životom zavisi od toga na koje aspekte života i nas samih obraćamo pažnju i čemu pridajemo značaj.

Ako smo usmereni na sve što nemamo ili zbog čega smo nezadovoljni, to će se neminovno odraziti na naše raspoloženje, nivo zadovoljstva i količinu energije kojom raspolažemo. Ali i "neću da mislim na probleme" pristup ne pomaže jer teško da možemo sebi zabraniti da mislimo na nešto.

Mnogo je konstruktivnije i efikasnije usmeravati pažnju na ono što je dobro, na ono što imamo, ali se pokazalo da steći ovakvu naviku većini ljudi nije lako. Većina ljudi je naviknuta da podrazumeva i uzima zdravo za gotovo sve što je dobro, a da pažnju obraća na sve što nije dobro ili čime su nezadovoljni.

Promeniti fokus pažnje i steći naviku da pažnju obraćamo na aspekte života i nas samih koji nas jačaju i podržavaju je moguće ali nije lako postići samostalno.

                                                                             


Iz tog razloga, na osnovu nalaza mnogobrojnih istraživanja kao i mog višegodišnjeg iskustva u radu sa ljudima sam kreirala ovaj program koji se sastoji iz tri jednostavne vežbe za koje je potrebno izdvojiti 5-10 minuta dnevno. Cilj programa je da nakon 28 dana svakodnevnog rada steknete naviku da svoju pažnju obraćate na sve ono što vas jača i podržava i na taj način podignete nivo svoje energije, ostvarite više svojih potencijala, doživljavate svakodnevno više zadovoljstva i sa više kreativnosti pristupate svakodnevnim aktivnostima i zadacima.



U okviru ovog programa dobijate:

-vežbu zahvalnosti 
-vežbu fokusiranja na lepe događaje
-vežbu uspostavljanja kontakta sa svojim željama
-opis vežbi i uputstvo za rad 
-podršku mejlom svakog radnog dana u toku trajanja programa
-mogućnost da vežbe prilagodite svojim trenutnim potrebama i ciljevima



Vežbe radite samostalno u udobnosti svog doma, a ja sam na raspolaganju mejlom svakog radnog dana za sva pitanja i dileme. Nije važno gde živite, ako ste spremni da svakog dana izdvojite malo vremena za sebe imate mogućnost da steknete lepu i zdravu naviku koja će vam omogućiti da koristite više svojih potencijala i da sa više energije i entuzijazma postižete svoje životne ciljeve.

Prednosti programa "Mala tajna za mnogo energije i zadovoljstva" su to što se realizuje online (možete da se uključite bez obzira na to u kom gradu, državi ili kontinentu živite) i što je individualan (vežbe radite kada vama to odgovara, u udobnosti vašeg doma).

Puna cena ovog programa je 5000 dinara, a promotivna, do 31.01.2014. je 3500 dinara

Evo šta kažu neki od vas koji su se odlučili za ovaj program:


"Vežbe radim tri nedelje ali već posle par dana sam osetio neku smirenost u sebi a i ljudi iz mog okruženja su počeli da primećuju. Najčešći komentari su tipa "čoveče ti nekako sijaš... mora da si se zaljubio." Imam više energije za sebe moje bližnje i definitivno nastavljam sa vežbama!"

"Nastaviću da vežbam ovo, ima efekta, osećam se zadovoljno... ovo je kao neka redovna emotivna lična "higijena"... :-))"

"Ovaj program je nešto najbolje što sam uradila za sebe! Svi me pitaju da li sam se zaljubila. Odgovaram da jesam- zaljubila sam se u svoj život!"

"Vežbe su odlične i zanimljive! Ne treba mnogo vremena a rezultati se osete. Više se smejem, više stignem da uradim u toku dana i sve to radim sa mnogo više mira i zadovoljstva. Preporučujem svima!"

Za dodatna pitanja i prijavu za program možete me kontaktirati mejlom  emocionalna.inteligencija@gmail.com





O meni:

Više od 10 godina se bavim emocionalnom inteligencijom, pozitivnom psihologijom, psihologijom sreće i blagostanja i ljubavnim vezama.
Moj pristup radu je integrativan, kombinujem geštalt, transakcionu analizu, konstruktivizam, analitičku psihologiju i još mnogo toga što sam tokom svih ovih godina rada naučila na raznim stranama od raznih učitelja.
Volim svoj posao i uživam u tome da učim druge ljude da upoznaju i zavole sebe.
Volim da podstičem svoje klijente da istraju u ostvarenju svojih ciljeva i raduje me kada čujem da se neko, zahvaljujući između ostalih i meni oseća bolje u svojoj koži i svoj život živi potpunije i kvalitetnije.
 
 

Нема коментара:

Постави коментар